اخبار مصر اليوم - محمد رمضان: قطر أخطر على مصر من إسرائيل

0 تعليق ارسل لصديق نسخة للطباعة

اشترك لتصلك أهم الأخبار

قال الفنان محمد رمضان، إن مهنته مرتبطة بالشعب المصري، معقبا «أنا جزء من الشعب، ومهنتي مرتبطة بالشعب، والشعب هو الجمهور هو الأول في حياتي».

وأضاف محمد رمضان، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج «مساء دي إم سي»، المُذاع عبر فضائية «دي إم سي»، «أنا متابع اللي بيحصل في البلد، وإحنا شعب عاقل، وممكن بعض الشباب يكون اتأثر، بس دول عندهم قلة خبرة، والشيطان ممكن يكون دخل بينهم، وأما يقعدوا مع نفسهم، هيفهموا كويس».

وأكد محمد رمضان «قطر تكن لنا كل ما هو سيء، ونفسي أعرف سبب كره للدرجة دي»، مضيفًا أنه «ساعات بحس إن الخطر على مصر من قطر أكتر من إسرائيل».

وتابع محمد رمضان «دائما بنسمع كلام النماذج الناجحة، إنما دا راجل عمل مشروع في حياته وفشل، والمشروع أفلس وبقى عليه قروض، وهاجر وهرب من بلده بأي منطق نسمعله»، مضيفًا: «دا راجل لو عنده نصيحة كان نصح نفسه، وإحنا شعب ابن بلد وعارفين إن اللي كل عيش وملح في مصر وهرب بره مصر لو فيه حاجه وحشة منبقاش عندنا صفة إذا خاصم فجر».


ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة المصري اليوم ولا يعبر عن وجهة نظر حضرموت نت | اخبار اليمن وانما تم نقله بمحتواه كما هو من المصري اليوم ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

0 تعليق